I want to live my life with you

Ibland känns allt värdelöst, att inget aldrig kommer att fixa sig. Att allt bara ska strula sig och som att jag förstör allting. Men så finns du, du som är så underbar. Som alltid kommer att finnas där även fast jag behandlar dig som ingenting. Jag älskar dig.
Idag var det en väääldigt lugn dag. Har suttit i mitt rum med Ipaden hela tiden och gjort ingenting. Eller ätiti såklart, och jag sprang nedför trappan när det var fika. Nybakade bullar! MumsMums! Bilderna övanför är från samma "fotostund" som det här inlägget, med lite annan redigering. Är det bara jag som glömmer vad den blomman heter?


Kommentarer
Postat av: :)

Får man fråga vem det är du menar? ;)

btw, skiiit snygga bilder! Vitsippor!

2012-04-22 @ 20:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0